موسسه آموزش کنکور حرف آخر ، سایت حرف آخر ، کانال حرف آخر

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

http://www.wikidot.com/user:info/education1000

۲۸ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

قبولی در کنکور در 3 ماه با حرف آخر

آیا قبولی در 3 ماه یعنی حدود 100 روز در کنکور امکانپذیر است ؟ در مطلبی که در سایت مرکزی حرف آخر به آن اشاره شده هست ، کامل تشریح می شود که آیا می توان سه ماهه در کنکور قبول شد یا نه ؟
 

پاسخ مثبت است اما نیاز به تلاش منظم و منسجم و همچنین داشتن یک برنامه مطالعاتی ویژه شامل بهترین منابع کنکور داریم ، چگونه این امر میسر می شود ؟ با برنامه 6040 حرف آخر که به صورت 3 ماهه و در 100 روز به طور کامل دروس را آموزش داده و 20 آزمون شبیه ساز کنکور را نیز برای داوطلب شبیه سازی میکند تا داوطلب سطح دانش بالایی را برای شرکت در کنکور داشته باشد.

 

قبولی در کنکور در سه ماه با حرف آخر

۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

موسسه کنکوری

https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1541/top_ranks

۲۴ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

موسسه حرف آخر

https://blogs.cornell.edu/bestresearch/entrance-exam-candidates-in-harfeakhar

۱۷ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فیزیک کنکور را 100 بزنید

درس فیزیک یکی از دروس مشترک بین گروه تجربی و ریاضی است. این درس برای گروه‌های مختلف ضرایب متفاوتی دارد. اما در حالت کلی یک درس بسیار مهم برای کنکور ریاضی و تجربی است. کسب تراز بالا در درس فیزیک، نقش بسیار مهمی در رتبه نهایی کنکور دارد. اکثر دانش‌آموزان و داوطلبان در این درس مشکل دارند بنابراین فیزیک، نقش مهمی در رتبه نهایی دانش‌آموز دارد. چگونه فیزیک را ۱۰۰ بزنیم؟ این سوال، دغدغه بسیاری از دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور است. دانش‌آموزان مدت زمان زیادی درس فیزیک را مطالعه می‌کنند اما در کنکور نتیجه مناسبی کسب نمی‌کنند. ما در این مطلب تمام راه‌حل‌ها و نکات مثبت برای این‌که دانش‌آموزان فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنند به شما توضیح می‌دهیم.

 

https://harfeakhar.com/how-to-take-physics-in-the-100th-exam/

۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰